Według nas nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie, wszystko tak naprawdę zależy od branży w jakiej znajduje się Twoja firma, a także przede wszystkim od tego, co w zamian za zrealizowanie takiej karty lojalnościowej może otrzymać klient.

 

 

W większości przypadków zdecydowanie nie ma sensu stosowania terminu na karcie lojalnościowej, bowiem usługi, które na przykład świadczysz w firmie, czy też produkty, które oferujesz dostępne są w ofercie Twojej firmy przez cały rok… Karty lojalnościowe w ostatnich latach, które można zamówić tutaj spartavity.pl , stały się bardzo popularne, wiele firm zauważyło w nich duży potencjał. W łatwy sposób pozwalają wynagrodzić lojalnego klienta, który korzysta dość często z oferty Twojej firmy.

 

 

Przykładowo prowadząc sklep z odzieżą możemy przygotować kartę lojalnościową, która umożliwi klientowi zakup wszystkich rzeczy za -50%, albo też wybranej kategorii produktów, jak spodnie, bluzki etc. Ważne jest by w takim przypadku nie ograniczać ich co do terminu, a także nie podawać zbyt szczegółów kryteriów wyboru.

 

 

 

Wykorzystanie takich kart jest naprawdę bardzo szerokie. Niezależnie od tego czy prowadzisz salon kosmetyczny, czy też wspomniany przed chwilą sklep z odzieżą, a może też sprzedajesz karmę dla psów – karta lojalnościowa jest to doskonały sposób na promocję Twojej firmy!Tak więc jeśli zainteresował Cię ten sposób promocji, zastanów się jak wykorzystać karty lojalnościowe w Twojej firmie. A jeśli już stosowaliście Państwo takie karty lojalnościowe, pochwalcie się w komentarzach, swoimi pomysłami na promocję własnej marki!