Zwrotne potwierdzenie odbioru jest drukiem, który wykorzystywany jest podczas przekazywania pism do adresatów, których oznaczenie daty odbioru jest kluczowe dla biegu terminów,bądź uzyskania informacji czy adresat zapoznał się z informacjami w niej zawartymi – potwierdzenie pozwala domniemywać, iż adresat wie o co chodzi w piśmie urzędowym i zapoznał się z jego treścią.

Mając w zanadrzu szeroki zakres zwrotnych potwierdzeń odbioru, drukarnia link zapewnia swoim klientom kompleksowe wsparcie i różnorodne ich formy dzięki którym mogą oni swobodnie korzystać z opcji jakie daje. Istotą tego rodzaju dokumentów jest zatem dopasowanie ich do potrzeb i uzyskanie zapewnienia o tym, że adresaci pism urzędowych otrzymali je do rak własnych – a jeżeli nie kto odebrał dokumenty.

Każdy kto szuka najwłaściwszej formy zwrotnego potwierdzenia odbioru, może skorzystać z opcji jak zwrotne potwierdzenie odbioru w bloczku lub z paskami kleju. Dostępne są również samokopiujące, ale również te na kartoniku i z kopertą dostosowaną dla tej formy przekazania pism.

Oferta obejmuje je w różnych wariantach cenowych i można zamówić je w dowolnym nakładzie, aby zyskać pełną satysfakcję i pełne zaopatrzenie dopasowane do indywidualnych potrzeb poszczególnych placówek.